středa 30. července 2014

Velký brácha Saloos

Rozšířila jsem svou rodinku másel od Saloosu. Proč? Protože jsou prostě boží!
Tentokrát jsem sáhla po granátovém jablku, vůně mě ale příliš neoslovila, protože mé srdce touží po levanduli. Na tu jsem však ještě neměla to štěstí. Buď je bznadějně vyprodaná, nebo ji prostě DM drogerie nebere. Ale nevzdáme se, jednou na mě někde bude čekat :)
Vůni však přidčily vlastnosti.
Máslo, nebo chcete-li balzám je skvělý, obzvláště teď v létě, kdy mám pokožku hodně suchou mi je věrným přítelem. Díky obsahu oleje krásně promastí pokožku aniž by jste hodinu poté lepily a umastily vše čeho se dotknete. Ihned se vstřebá a zanechá kůži jemnou a vyživenou.
Myslím si, že nestojí tolik, aby si ho někdo nemohl dovolit, některé varianty jsou dokonce vhodné i pro děti. Obsah je 50ml, což není málo, ale pozor na datum spotřeby, nemá trvanlivost roky jako jiné výrobky. I přesto je u mě top.


Máslo má kromě víčka a další, přesně pasující kryt.


Barva je jemně nažloutlá, až bělavá. Na kůži však taje a barvu nezanechává:)

Žádné komentáře:

Okomentovat