neděle 3. srpna 2014

Láska na první čárnutí

Začalo to tím, že mi dosloužila moje kámoška černá tužka. Vydala jsem se tedy na lov. Po pár kladných ohlasech na metalic black jumbo tužku od dermacolu jsem se rozhodla, že na ní alespoň mrknu, protože s takovým kůlej si vypíchnu oko. Ale znáte to, vyzkoušíte tester a všechen svět je jinak. Takovou pigmentaci jsem ještě neviděla, tužka je doslova černo černá tma. Je prima. Měkká, nedrolí se, celý den drží jako přikovaná. Dokonce mívám večer problémy ji vůbec dostat z očí.
V této řadě od dermacolu jsou ještě linky (kdybych si je tak uměla namalovat) a fix na oči.
Stojí něco okolo 100kč, a v poměru cena/kvalita se u mě řadí na první příčky produktů.  Nesmím opomenuot obal, zebří vzor je vážně bomba, neobvyklý, nepřeplácaný, poutavý.
Vřele doporučuji, alespoň omrknout :)



Fotka malinko zkresluje, v reálu je to uhlově černá :)


Hezký den, Luci

1 komentář:

  1. Já bych si chtěla koupit zas tužku ve fixe, tak se uvidí, jaká bude :)

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat