pondělí 17. března 2014

Rimmel v novém kabátku


Už nějaký čas jsou na trhu inovace rtěnek od firmy rimmel, pod názvem Moisture Renew, určitě už jste o nich četli asi tak milion recenzí, ale nedá mi to, musím o ní napsat také. Na první pohled mne rtěnky tedy víceméně neuchvátily. Přesto jsem se jí rozhodla dát šanci, razím heslo, že každý má dostat šanci, byť zanedbatelnou.. Tak tedy..

Obal na mne působí lacině, odbytě a tak nějak, prostě jen už aby bylo dílo hotovo. Není ani nikterak bytelný, rtěnka se při sebemenším neopatrném manévru otevře, což vede často ke skáze a neuvěřitelnému rozčílení. Předchozí obaly se mi přecijen líbili o kapku více. Samotný odstín je pěkný, pigmentace je slabší, ale pro jemné zbarvení rtů, proč ne. S výdrží to také není nikterak valné, rozhodně nepřežije jídlo ani pití, ale u takovýchto odstínů není až takový problém přejet rty znovu kdykoliv během dne. Nemohu soudit u jiných odstínů, kterých je opravdu hodně a snad každý by si vybral. Za 99 kč není špatná, ale v tomto odstínu se jedná spíše o více pigmentovaný balzám. Svou hydratací mne překvapila, ta totiž není vůbec špatná, kdo by to byl čekal, že? Myslím, že svou šanci tato řada dostala a tím to asi končí, neuvažuji o koupi nějaké další.. Neurazila, ale nenadchla, raději se vrátím ke "staré sestře".. :)

Vlastním odstín 200 Latino, jedná se o světle růžovo-meruňkovo-oranžovou barvu (zkrátka nejde popsat jedním slovem).


 Takto vyadá odstín po cca 4 tazích..


200 Latino

 Krásný den, Luci

Žádné komentáře:

Okomentovat