čtvrtek 27. února 2014

Essence se žene k výšinám?

Dnes bych vám ráda povyprávěla o mém novém oběvu. Néé, nemyslím tím, o novém panu božském, toho už mám doma uloveného. Dneska mám na mysli novou paleteku stínů od firmy essence.
Určitě už jste o ní četli na x blozích, ale nejde to jinak.. Tak tedy..
Jednoho slunečného únorového dne si to štráduji do školy kolem rossmanna (proč mi ho jen postavili do cesty, kterou chodím denně?), mám spoustu času, tak jdu omrknout co je nového, úplně bez úmyslu cokoliv kupovat. Ach, znáte to.. Čerstvě doplněné zboží.. Uvidíte jí.. Srdce vám zaplesá.. A vy víte.. Musíte jí mít! Takto nějak se tato kráska dostala ke mně.
A teď už tedy k věci.. 


Paletka v odstínu 01 nude obsahuje 6 stínů, od nejsvětlejší bílé až po tmavě hnědou. Všechny barvy jsou krásně syté a pigmentované. Všechny obsahují jemný shimmer, ten však na víčku není znát, jen ten třetí mírně rozzáří oko. Mé nadšení tedy neopadává. Ještě tu ale byla otázka nanášení a výdrže, tak tedy.. Stíny se nanáší lehce, díky své lehce máslovité konzistenci, dá se říci, že téměř nepráší. S výdrží osobně problém nemám, každému však vyhovovat nemusí. 
Barvy se dají velmi pěkně vrstvit, jen si příliš nerozumí se štětcem na stíny od stejně značky, dá se říci, že spolu tvoří katastrofální dvojku :D při snaze nanést stíny na oko vám 99% zmizí kamsi, zbylé procento zůstane na štětci a na oko už se nedostane nic. Čí to jen bude chyba?? :)




Textura stínů



Shrnuto podrtženo, nominuji tuto paletku na produkt měsíce února. Myslím si, že za cenu 99,99 kč udělají víc než dobrou službu i náročnějším dámám. 

Krásný den, Luci

Žádné komentáře:

Okomentovat