čtvrtek 13. února 2014

Dove kondicionér ve spreji

Dove a jeho nenápadný bezoplachový kondicionér ve spreji. Vyrábí se ve třech provedeních, modrý je určen primárně pro poškozené vlasy, růžový pro barvené a žlutý bráška pro "podviživené", ten je zvláštní tím, že má oproti dvoum předchozím obsahovat notnou dávku vyživujícího oleje. Já osobně jsem zvolila modrý pro poškozené vlasy, trochu výživy se nikdy neztratí, taky tedy..

Co slibují výrobci:
Snadné rozčesání, dvousložkové složení v němž jedna ze složek obsahuje technologii, která proniká do vlasů, chrání je zevnitř  zanehcává vlasy odolnější vůči budoucímu poškození. Kondicionér nemá vlsy mastit, naopak po něm mají být hladké.
Co si myslím já:
Co se týká balení, mně osobně vyhovuje, 200ml lahvička s rozprašovačem, který se nezalepuje a funguje jak má. Dávkování je snadné a myslím, že na jedno pumpnutí vystříkne tak akorát množství. Nesmí se to všk pehnat, pak sprej dělá efekt mastných vlasů a můžeme je jít mýt znovu, tento efekt se vytvoří i tehdy, pokud jsou nedostatečně protřepány obě vrstvy.
Dvě složky oprvdu obsahuje, ale že by některá nějak zázračně vlasy posilovala, to říci nemohu. Nicméně funkci snadného rozčesávání plní skvěle.
Díky tomu, že se nemusí oplachovat se dá použít jak na vlhké tak i na suché vlasy.
Vlasy jemně sladce provoní, ale cítit je pouze pár minut, pak vůně vyprchá.

Můj závěr je takový, pokud si nejste jistí, ujišťuji Vás, že neprohloupíte :)

Obal je čistý, jednoduchý, netřeba přeplácaných etiket. 
Dokonce tvrdí "Love your hair"


Složení kondicionéru se neobešlo bez všemožně omýlaných silikonů, ale za sebe říkám, nemám s nimi nejmenší problém, vlasy jsou po použití hebké, lesklé a při zprávné aplikaci i nemastné, to je přesně to, o co mi šlo.


Hezký den, Luci




Žádné komentáře:

Okomentovat